Heb je een aankoop gedaan, maar ondervind jouw aankoop serieuze problemen? Laat het ons weten. Echter zijn er een aantal dingen waar je serieus rekening mee moet houden m.b.t. jouw privacy. Wij willen namelijk niet dat jij later in verdere problemen komt.
Wij willen jou enorm graag helpen. Echter is het niet slim om online op www.stickymc.nl een betaalbewijs te plaatsen. Na het openen van een discussie, zullen wij kijken watvoor probleem het is. Als het een makkelijk op te lossen probleem is, waarvoor we geen betaalbewijzen of dergelijken nodig hebben, zullen wij het oppakken in het door jou geopende discussie. Gaat het om een foutieve betaling, andere betaalproblemen of fraude, dan zullen wij privé contact met jou opnemen, zodat niet iedereen mee kan lezen.
Disclaimer: Doneren voor StickyMC is volledig vrijwillig. Wij verplichten niemand om geld te doneren. Het is een eigen keuze. Als je een donatie wil doen, willen wij wel aanraden om dit pas te doen als je 18+ bent, je volledig achter je keuze staat en je het kunt veroorloven.
Refunds en herroepen van online producten
Het is niet mogelijk om een aankoop op de StickyMC webshop te herroepen, omdat deze aankopen vallen onder 'digitale inhoud'. Als er problemen zijn met je aankoop, dien je dit binnen 14 dagen aan te geven via een van onze staffleden, zodat zij met jou het probleem volledig gaan onderzoeken. Is er een fout gevonden, is het natuurlijk wel mogelijk om je geld terug te krijgen.